Παρασκευή 16 Μαρτίου 2007

Ενας μήνας viotia.blogspot.com, day-off και διάδοση

Στις 15 Μαρτίου συμπληρώθηκε ένας μήνας λειτουργίας του viotia.blogspot.com.
Χθες ήταν day-off: ο υπολογιστής δεν άνοιξε καθόλου και από σήμερα πάλι στον αγώνα για ενημέρωση.
Δεν μου αρέσει η αυτοαναφορικότητα στα blog, αλλά επειδή είδα αρκετά mail νομίζω ότι πρέπει να εξηγηθούν κάποια πράγματα.
Δράττομαι της ευκαιρίας να ζητήσω τη γνώμη σας για τη viotia και να ακούσω τις ιδέες σας για το τι πρέπει να διορθώσουμε.
Επίσης, να πω ότι με τη συμπλήρωση του πρώτου μήνα λειτουργίας, όπως ακριβώς οι γκουρού της blog-όσφαιρας ορίζουν, αρχίζει η διάδοση του viotia.blogspot.com.

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ενας μήνας πέρασε και τα κατάφερες αρκετά καλά, τόσο όσο εμείς στα 3 χρόνια που έχουμε στήσει το δικό μας. Το blog πρέπει να έχει τη ταυτότητα του δημιουργού του. Να δείχνει τη γραμμή του και να μην επηρεάζεται από τα μηνύματα των άλλων. Οι άλλοι είναι ελεύθεροι να σχολιάζουν θετικά ή αρνητικά, όμως τη γραμμή τη χαράζει ο διαχειριστής, γιατί είναι το δικό του ημερολόγιο. Είναι τα γεγονότα που μου προξενούν το ενδιαφέρον, μου ερεθίζουν τον εγκέφαλο, μου προξενούν ανησυχία, θυμό, χαρά και τόσα άλλα. Εμένα όμως, του διαχειριστή και κανενός άλλου. Δεν είναι εφημερίδα το blog (κατά τη γνώμη μου...για να μην παξηρεηγηθώ)...που θα ικανοποιήσει το μικρόβιο εκολαπτόμενων δημοσιογραφίσκων. Είναι τρόπος έκφρασης, στάση ζωής.
=============================
Δεν έχεις να αποδείξεις τίποτα σε κανένα. Αυτό που δεν κατάλαβα από το τελευταίο μήνυμα είναι τι ακριβώς πράγματα πρέπει να ειπωθούν.
===============================
Ασχετο, αλλά στον Αγιο κάνεις θραύση, όπως λέει και η Θεοπούλα του Παρα 5.
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...Και με εξωβοιωτικό αναγνωστικό κοινό.

βοιωτός είπε...

Αγιε Θωμά,
σ' ευχαριστώ για μια ακόμη φορά.
Την πρέπουσα στιγμή θα ανεβάσω το ποστ για τον περιφερειακό.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο Βοιωτέ, πολύ καλά τα πας.
Αγιε Θωμά, ρεζίλι μας έκανες με τη δυσλεξία σου (τζάμπα πλήρωνε ο μπαμπάς να σπουδάσεις)..χι..χι..
Δεν μου κρατάς κακία ε;
<<==============================>>
Keep walking

Ανώνυμος είπε...

Σας αρέσει να σας λένε μπράβο οι γλύφτες από τον αγιο Θωμά ε!!!
Γι'αυτό αυτοθαυμάζεσθε. ΝΑΡΚΙΣΟΙ

Ανώνυμος είπε...

Σας αρέσει να σας λένε Μπράβο οι γλύφτες από τον Αγιο Θωμά, γιαυτό αυτοθαυμάζεσθε. ΝΑΡΚΙΣΟΙ

Ανώνυμος είπε...

Περισσότερη κριτική στην εξουσία. Ακ'ομα περισσότερη γιατί δεν μας βλέπω καλά.

βοιωτός είπε...

Stefi,
ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Για τον Αγιο Θωμά έχεις άδικο. Γράφει πολύ καλά.
Τα λέμε.


Οράτιε,
συνεχίζεις να φαίνεσαι ταραγμένος. Γιατί δεν μας λες τι συμβαίνει;
Εμείς είμαστε φίλοι σου...

Ανώνυμε,
έχεις δίκιο. Δεμ είμαστε αρκετά σκληροί, αλλά προσπαθούμε να γίνουμε. Αλλωστε από αφορμές για κριτική στην εξουσία άλλο τίποτα...

nkalomiris είπε...

ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ

Ανώνυμος είπε...

καλή ενημέρωση,πολύ χρήσιμη για μας που μένουμε μακριά.Συνεχίστε δυναμικά

Ανώνυμος είπε...

Αν αυτό που θες να ακούσεις είναι ένα μπράβο, να σου πω χιλιάδες. Δεν κατάλαβες που διέκρινες την ταραχή μου.
Οσο για τον Αγιο Θωμά, εγώ ρώτησα φίλους μου σχετικούς με το web και μου είπαν πως οι σελίδες τους δεν λένε και τίποτα. Της σειράς και μάλιστα της τελευταίας μου της χαρακτήρησε.
Δεν έχω καταλάβει γιατί το κάνουν. Η μόνη σκέψη μου είναι πως θέλουν να διεκδικήσουν το Δήμο.
Και εσύ τους στηρίζεις δίνοντάς τους βήμα.

βοιωτός είπε...

Τροφώνιε,
ευχαριστούμε και περιμένουμε τα εύστοχα σχόλιά σου.

Λουκά,
οι ανταποκρίσεις σου απ' όπου κι αν βρίσκεσαι είναι πολύτιμες.

Οράτιε,
Οι σελίδες των παιδιών από τον Αγ. Θωμά είναι αξιόλογες, όπως σημείωσα και στο πρώτο μου ποστ και μάλιστα χωρίς καμιά, όπως φαίνεται, βοήθεια από κανένα δημόσιο φορέα. Δεν καταλαβαίνω γιατί θέλεις να υποβαθμίσεις αυτό το γεγονός με γνώμες φίλων που ξέρουν κ.λπ.

Για τις πολιτικές τους φιλοδοξίες δεν γνωρίζω αλλά και πάλι δεν καταλαβαίνω την ένστασή σου. Δεν είναι Ελληνες πολίτες; Δεν μπορούν να θέσουν υποψηφιότητα; Εσένα τι σε χαλάει; Ή μήπως σε χαλάει;

Οσο για μένα θα συνεχίσω να προβάλω τις καλές προσπάθειες χωρίς έλεγχο φρονημάτων και φιλοδοξιών.