Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2008

Τρίτο άκυρο άλμα για τον Κουκοδήμο




Αλμα1. Πήγε στο σπίτι του Μάκη και φλυαρούσε ανοήτως για σοβαρές κρατικές υποθέσεις ως μη όφειλε.
Αλμα2. Αρνήθηκε την παρέμβασή του και επί εβδομάδα άφησε το θέμα να σύρεται δημιουργώντας σημαντική επικοινωνιακή ζημιά στην Νέα Δημοκρατία και κλονίζοντας ακόμη περισσότερο την εμπιστοσύνη των πολιτών προς θεσμούς μεγάλης σημασίας, όπως η ΥΠΕΕ (πρώην ΣΔΟΕ).
Αλμα3. Εδωσε γραπτές εξηγήσεις μέσω Μάκη. Συνήθως, όταν διαπράττουμε κάποια παρατυπία, αναφερόμαστε στον ιεραρχικά ανώτερό μας. Ο Κουκοδήμος μπορούσε να αναφερθεί ακριβώς στο κέντρο της ισχύος, στην καρδιά της εξουσίας, στον ίδιο τον Καραμανλή. Δεν το έπραξε. Είναι φανερό ότι ο Κουκοδήμος πιστεύει ότι η εξουσία είναι ο Μάκης...
{
Οταν κάνει τρία άκυρα άλματα ο αθλητής δεν συνεχίζει και φυσικά δεν προκρίνεται στον τελικό. Ετσι συμβαίνει σε όλες τις σοβαρές επίσημες διοργανώσεις του στίβου...
{
Η Επιστολή που ο βουλευτής Πιερίας έστειλε στον Μάκη είναι η ακόλουθη:
Κύριε Τριανταφυλλόπουλε,
Τις τελευταίες μέρες έχει εμπλακεί το όνομά μου σε μία ιστορία χωρίς αρχή και τέλος.
Επειδή πάντα μιλώ με ειλικρίνεια, κοιτάω τον κόσμο και τους φίλους στα μάτια και λέω την αλήθεια, σας αναφέρω τα εξής:
Όταν πριν από μερικές μέρες σας επισκέφθηκα στο σπίτι σας, στα πλαίσια της φιλικής μας σχέσης, συζητήσαμε διάφορα θέματα της κοινωνικής και πολιτικής επικαιρότητας όπως έχει γίνει πολλές φορές στο παρελθόν.
Επικαλούμενος τη μαρτυρία σας, επιθυμώ να τονίσω για μία ακόμη φορά ρητά και κατηγορηματικά, πως καμία απολύτως σχέση και ανάμειξη έχω με όσα τις τελευταίες μέρες με συνδέουν ή επιχειρούν να με συνδέσουν με πράξεις και συμπεριφορές ξένες προς το χαρακτήρα μου, την προσωπικότητα και τον μέχρι σήμερα βίο μου.
Ειδικότερα και σε ότι αφορά τη συζήτηση και οποιαδήποτε αναφορά μου σε πρόσωπα και καταστάσεις, απηχούσε την προσωπική μου και μόνο άποψη και το προσωπικό μου ενδιαφέρον, για τον επί χρόνια φίλο μου, δηλαδή εσάς, χωρίς βεβαίως να προκύπτει ούτε καν υποψία για άμεσο ή έμμεσο επηρεασμό μου από τρίτα πρόσωπα και βεβαίως δεν πρότεινα ποτέ κανενός είδους συναλλαγή.
Τέλος είναι πρόδηλο και σαφές πως σκοπίμως επέλεξα να απαντήσω δια μέσου της εκπομπής σας, θεωρώντας πως όπως όλα από εδώ ξεκίνησαν, εδώ θα πρέπει και να τελειώσουν.
Σας ευχαριστώ
Κώστας Κουκοδήμος

1 σχόλιο:

antinor είπε...

ΚΑΛΑ Ο ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕ ΑΛΛΑ Ο ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ ΑΡΑ ΚΑΘΗΚΙ ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ