Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2008

Πίνοντας καφέ με την Τζούλια στο ΞΕΝΙΑ της Λιβαδειάς

Για τις γυναίκες είναι ίσως πιο εύκολο. Ομως οι άντρες θα δυσκολευτείτε να πείσετε την Τζούλια Αλεξανδράτου να βγει μαζί σας για καφέ, καθώς η γνωστή celebrity είναι ακριβοθώρητη και δεν θέλει να δίνει δικαιώματα.











Ομως ακόμη κι αν δεχθεί η Τζούλια, νομίζετε ότι μπορείτε να την πάτε σε ένα από τα ωραιότερα καφέ της Ελλάδας, στο ΞΕΝΙΑ της Λιβαδειάς;
Ε, λοιπόν όχι. Κι αυτό γιατί το ΞΕΝΙΑ της Λιβαδειάς είναι εδώ και μήνες κλειστό με ευθύνη του δημάρχου κ. Δημήτρη Τσιφή, ο οποίος ενώ διέλυσε την δημοτική εταιρεία που διαχειριζόταν το κατάστημα δεν είχε φροντίσει να υπάρχει διάδοχη κατάσταση.

Αυτά είχα να πω και ότι το ΞΕΝΙΑ της Λιβαδειάς πρέπει αμέσως να λειτουργήσει.

2 σχόλια:

Dreamer & the full moon είπε...

Φιλε Βοιωτε την καλησπερα μου...

Επετρεψε μου να σου πω οτι το παραδειγμα "Τζουλια Αλεξανδρατου" και καφε στο Ξενια ειναι ψιλοαστοχο...

Βλεποντας την μεσα στα τριανταφυλλα,
-3 αν τα μετρησα καλα- η πρωτη σκεψη μου ηταν πως να τα κοψω τα ατιμα...
Το σιγουρο ειναι οτι δεν θα την πηγαινα για καφε στο Ξενια... Για κανενα ELATOS RESORT μαλλον θα σκεφτομουν, να αποκλειστουμε κει πανω να δουμε τις 1000+1 νυχτες live.... ;-))

Χαιρετησματα στη Λειβαδια μας,
To Ξενια πρεπει συντομα να επαναλειτουργησει

βοιωτός είπε...

Φίλτατε dreamer,
εγώ έγραψα για ανθρώπους σαν εμένα που βλέπουν την Τζούλια εντελώς φιλικά.