Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2008

Η νέα πολιτική δημοσίευσης του viotia.blogspot.com

Εδώ και μερικές ημέρες για να δημοσιεύσουν οι αναγνώστες σχόλια στη viotia πρέπει να διαθέτουν ID ή Google Blogger. Δείτε δώ το κείμενο του μέτοικου για οδηγίες: https://www.blogger.com/comment.g?blogID=3316428512617096160&postID=981670915060236216

Νομίζω ότι πρόκειται για μια ποιοτική αναβάθμιση της viotia και πως οι αναγνώστες -σχολιαστές θα την αντιμετωπίσουν με ωριμότητα.

Από την πλευρά μου θεωρώ σκόπιμο να δηλώσω:
1. Τα στοιχεία του σχολιαστή που περιέρχονται σε γνώση μου δεν μου δίνουν τη δυνατότητα να ξέρω ποιο φυσικό πρόσωπο κρύβεται πίσω από το ψευδώνυμό του. Το μόνο που εν μέρει διασφαλίζεται είναι ότι το ίδιο πρόσωπο είναι δύσκολο να προβοκάρει τις συζητήσεις.
Εδώ είναι απαραίτητο να σημειωθεί ότι εφόσον κάποιος θελήσει να χρησιμοποιήσει τη viotia για τη διάπραξη εγκληματικής ενέργειας, όπως εκβιασμού, απειλής κ.λπ., θα πρέπει να γνωρίζει ότι αν εγώ δεν έχω τη δυνατότητα να βρω ποιος είναι ο εισαγγελέας την έχει. Από την άποψη αυτή θα είναι ανόητος αν υπολογίζει στη δική μου κάλυψη...

2. Επιπλέον μπορώ να διαβεβαιώσω απολύτως όλους τους σχολιαστές αλλά και αναγνώστες ότι δεν πρόκειται σε καμιά περίπτωση (πλην αιτήσει εισαγγελέα για εγκληματική ενέργεια όπως προείπαμε) να παραχωρήσω τα στοιχεία για την επαφή τους με τη viotia (επισκέψεις, χρόνος παραμονής στη σελίδα κ.λπ.).

3. Τα σχόλια δεν υπόκεινται σε κανενός είδους λογοκρισία εφόσον δεν παραβιάζουν τον ποινικό νόμο.


Θα μπορούσα να γράψω κι άλλα αλλά νομίζω αυτά είναι τα βασικά. Με τη νέα πολιτική δημοσίευσης προσδοκώ να επιτύχουμε όλοι μαζί ένα υψηλότερο επιπεδο συζήτησης σε μια εποχή που τα προβλήματα πλεονάζουν και οι προτάσεις λείπουν.

Επίσης, επειδή μου μετεφέρθη ότι υψηλό πρόσωπο της εξουσίας στη Βοιωτία έλεγε ότι "θα απαντούσα στα όσα γράφονται για εμένα στη viotia αν μπορούσαν να με προφυλάξουν από κακόπιστους ανώνυμους σχολιαστές", να σημειώσω ότι με τη νέα πολιτική δημοσίευσης η προστασία από προβοκάτορες υπάρχει και πως στο χέρι-πληκτρολόγιο των εν ευρεία εννοία πολιτικών μας εκπροσώπων είναι να δώσουν απαντήσεις στους χιλιάδες αναγνώστες μας.

Τέλος, χθες περισσότερες από 3.000 επισκέψεις είχε η viotia, πουν πλέον σταθερά κινείται στο επίπεδο αυτό. Σας ευχαριστούμε.

2 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Καλη συνεχεια να εχετε παιδια!!!!

βοιωτός είπε...

Ευχαριστούμε πρεζαtv.Νομίζω ότι θα έχουμε πολλά να πούμε τις επόμενες ημέρες.
Η ελευθερία της έκφρασης είναι σημαντικό ζήτημα αλλά όχι τόσο ώστε να μην μπορούμε να ενωθούμε και να νικήσουμε :-).