Τετάρτη 7 Μαΐου 2008

Απάντηση του Λουκά Καράντζαλη στη viotia

Από τον νομαρχιακό σύμβουλο κ. Λουκά Καράντζαλη λάβαμε και δημοσιεύουμε την απάντηση στο άρθρο μας της 29ης Απριλίου 2008, εδώ Οι Μικροθήβες της Λάρισας και ο Λουκάς Καράντζαλης .
Η όλη συζήτηση αφορά σε άρθρο του κ. Καράντζαλη για το Εθνικό Χωροταξικό που δημοσιεύτηκε στον τοπικό Τύπο και σήμερα δημοσιεύουμε κι εμείς ώστε οι αναγνώστες μας να έχουν πλήρη εικόνα. Δείτε το εδώ Το άρθρο του Λουκά Καράντζαλη εναντίον του Εθνικού Χωροταξικού .
Ιδού η απάντηση του Λουκά Καράντζαλη. Εχει διατηρηθεί η σύνταξη και η ορθρογραφία.

Απάντηση σε σχόλιο του viotia.blogspot σε άρθρο
μου
για το Εθνικό Χωροταξικό Σχέδιο
Αγαπητό viotia. Blogspot, σ΄ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνεις να ασχοληθείς με άρθρο μου, το οποίο δημοσιεύτηκε σε τοπικές εφημερίδες, σχετικά με το Εθνικό Χωροταξικό Σχέδιο.
Το Εθνικό Χωροταξικό Σχέδιο, όπως πολύ καλά ξέρεις, κατατέθηκε αυτές τις ημέρες στην Βουλή των Ελλήνων και θα πρέπει και οι Βουλευτές της Βοιωτίας να τοποθετηθούν με τη ψήφο τους. Αυτή την έννοια είχε η επιλογή αυτής της χρονικής στιγμής , για την δημοσίευση του άρθρου.

Κατά τα υπόλοιπα , τα περί τωρινής αφύπνισης, πρέπει να σου γνωρίσω ότι έχω δημόσια τοποθετηθεί σε αρκετές δημόσιες εκδηλώσεις, με τις ίδιες θέσεις που αναφέρω και στο άρθρο μου, κάποιες από τις οποίες σου αναφέρω παρακάτω:
1) σε συζήτηση στην οποία συμμετείχα επί του Εθνικού χωροταξικού σχεδίου, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Κεντρικό δελτίο ειδήσεων του τηλεοπτικού καναλιού ΕΝΑ Στερεάς Ελλάδας, πριν από δύο μήνες , στις 28/2/2008
2) σε εκδήλωση του Δήμου Κορωνείας για τα περιβαλλοντικά προβλήματα της ευρύτερης περιοχής, στις 5/4/2008
3) στο Δ.Σ της ΤΕΔΚ Ν Βοιωτίας
4) στο Νομαρχιακό Συμβούλιο Βοιωτίας
Θα πρέπει επίσης να τονίσω ότι έχω καταθέσει πολλές φορές δημόσια τις ίδιες θέσεις και για τα Ειδικά Χωροταξικά Σχέδια για τις ΑΠΕ, για τη Βιομηχανία και τον Τουρισμό. Αρα δεν αφυπνίστηκα τώρα, αλλά υπάρχει σαφής και δημόσια τοποθέτησή μου, όπου κάθε φορά μου δίνεται η δυνατότητα, με τις ίδιες θέσεις και αρχές.

Δεν κατανοώ όμως γιατί προσπαθείς να απαξιώσεις μια δημόσια αρνητική τοποθέτηση για το Εθνικό Χωροταξικό Σχέδιο, όταν συμφωνούμε επί της ουσίας στις θέσεις (σήμερα διάβασα τα σχόλιά σου που έχεις κάνει για το Εθνικό Χωροταξικό Σχέδιο και συμφωνούμε απολύτως);
Μήπως ως άρθρο δεν είναι αρκετά τεκμηριωμένο;
Μήπως δεν καταδεικνύει με σαφή τρόπο και επιχειρήματα, ότι οι χωροταξικοί σχεδιασμοί του ΥΠΕΧΩΔΕ επιφέρουν την αναπτυξιακή και περιβαλλοντική καταδίκη της Βοιωτίας;
Μήπως δεν καταθέτει προτάσεις σε όλους τους τομείς, ώστε η Βοιωτία να συμμετέχει ισότιμα στην ισόρροπη ανάπτυξη της χώρας μας;

Το ερώτημά μου ότι «οι Μικροθήβες στη Λάρισα είναι μεγαλύτερης πολιτιστικής αξίας από τη Θήβα;» γιατί σε ενόχλησε; Γιατί δεν το εξέλαβες ως σαφή υπαινιγμό μου, για παρέμβαση του Θεσσαλού Υπουργού ΥΠΕΧΩΔΕ ή και άλλων πολιτικών παραγόντων της Κυβέρνησης της Ν Δημοκρατίας του διπόλου Λάρισας-Βόλου και όχι μόνο, για την ένταξη στο Εθνικό Χωροταξικό Σχέδιο περιοχών υποδυέστερης πολιτιστικής αξίας από άλλες περιοχές όπως π.χ η Θήβα, η οποία έχει παγκόσμια πολιτιστική αναγνώριση.
Τέλος, θα σε παρακαλούσα να δημοσιεύσεις το άρθρο μου, το οποίο σου αποστέλλω, για την πληρέστερη ενημέρωση των αναγνωστών σου, διότι με αδικείς κατάφωρα.
Με εκτίμηση

Λουκάς Καράντζαλης

1 σχόλιο:

βοιωτός είπε...

Δεν μου αρέσει να γίνεται το viotia forum ανταλλαγής απόψεων.
Ετσι δεν θα σχολιάσω εκτεταμένα την απάντηση του Καράντζαλη.
Μια παρατηρήση όμως θα κάνω, που δεν αφορά απαραιτήτως τον Καράντζαλη αλλά μια νοοτροπία.
Οι αιρετοί/αυτοδιοικητικοί και εκείνοι της κεντρικής σκηνής πρέπει να συνηθίσουν όταν κάνουν ένα λάθος να αποδέχονται το σφάλμα τους και όχι να κατηγορούν εκείνους που το επισημαίνουν.