Τρίτη 7 Απριλίου 2009

Αυτοκτόνησε ο γιος του Ακη Πάνου

Αυτοκτόνησε ο γιος του Ακη Πάνου

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η ζωή μου όλη
είναι ένα τσιγα΄ρο
που δεν το γουστάρω
κι όμως το φουμάρω...

κι όταν γινει γόπα
χάρισμα στον χάρο...

Ακης Πάνου

μοναξιά είπε...

Ωραίο αυτό το τραγούδι.

rozalia είπε...

...αν δεν το γουστάρεις πέτα το.
για όλα υπάρχουν λύσεις.
μαγκιά και ακμαίο φρόνημα χρειάζεται, μοναξιά.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
rozalia είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
lagos είπε...

και ας το εχει διαγραψει το σχόλιό σου ο Βοιωτός τελευταιε Ανωνυμε εγω προλαβα να το διαβασω.Εχω να πω πως εχω καταλαβει πως εχεις τρομερα κομπλεξ...κριμας.Αντε Να Χαθεις.Ξεφτιλα..!!!!Συμπαθα με αλλα εγω λεω τα πραγματα με το όνομά τους.Ευχαριστω.