Σάββατο 4 Απριλίου 2009

Σε πολύ καλό κλίμα η συνάντηση Καραμανλή-Ομπάμα

Με τον πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών Μπαράκ Ομπάμα συναντήθηκε, λίγο μετά το πέρας των επίσημων εργασιών της Συνόδου του ΝΑΤΟ στο Στρασβούργο, ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής.
Σε δηλώσεις του προς τους δημοσιογράφους, λίγο πριν την έναρξη της συνάντησης, ο Πρόεδρος των ΗΠΑ δήλωσε : "Είμαι πολύ χαρούμενος που συναντώ τον Έλληνα πρωθυπουργό» και συνέχισε λέγοντας ότι η συνάντηση αυτή αποτελεί μία αφορμή για την επιβεβαίωση των εξαιρετικών σχέσεων που υπάρχουν ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Ελλάδα".
Συνεχίζοντας, ο Μπαράκ Ομπάμα τόνισε ότι δεν είναι μόνο οι ΗΠΑ που έχουν εμπνευστεί από την αρχαία Ελλάδα, αλλά και η Ελλάδα από τις ΗΠΑ, φέρνοντας ως παράδειγμα την αμερικανική επανάσταση.
Μοιραζόμαστε κοινές δημοκρατικές αρχές και θα συνεχίσουμε χέρι-χέρι και στον 21ο αιώνα, ανέφερε ο Αμερικανός Πρόεδρος, ο οποίος στη συνέχεια υπενθύμισε τον ιδιαίτερο ρόλο που διαδραματίζει η ελληνική κοινότητα στις ΗΠΑ.
Τέλος, ο Μπαράκ Ομπάμα σημείωσε ότι η συνεργασία ΗΠΑ - Ελλάδας είναι πολύ κρίσιμη σε θέματα που αφορούν την αντιμετώπιση της τρομοκρατίας, την οικονομική κρίση και την ενεργειακή ασφάλεια και κατέληξε λέγοντας ότι αισθάνεται υπερήφανος για τη φιλία του με τον Έλληνα Πρωθυπουργό.
Από την πλευρά του, ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής αναφέρθηκε στις ιστορικά ισχυρές διμερείς σχέσεις μεταξύ Ελλάδας και ΗΠΑ, τονίζοντας ότι οι σχέσεις αυτές είναι τόσο ιστορικές, όσο και σύγχρονες.
Ο πρωθυπουργός, σημείωσε, επίσης, την από κοινού αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι κοινωνίες των δύο χωρών.

Πηγή: Καθημερινή, ΑΝΑ-ΜΠΕ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

( Τι σκέφτεται ο Ομπάμα....)

{...Καλό παιδί δείχνει το στιβαρό και παχουλό Έλληνα Κώστα ,αλλά μου φαίνεται ότι τελευταία έχει λιγο χαλάσει γιατί κανει κακες παρέες και λέει συνέχεια 'No ' στον Θείο Σαμ ,
ενώ εμάς μας βγήκαν τα μάτια να φτιάξουμε το ωραίο σχέδιο Ανάν, και να βαφτίσουμε 'Μακεδονία' τα Σκόπια, αλλά αυτός αντί να μας ευχαριστεί κιόλας πάει και μπλέκει με κάτι Σαρκοζήδες και κάτι Πούτιν και το παίζει μάγκας και βαρύς Ανατολίτης ,κι έκοψε και τη μπάλα κι άρχισε να παίζει έξω στη γειτονιά με κάτι αγωγούς πολύ επικίνδυνα παιχνίδια...
Γιατί με το αθώο φουτμπόλ είχε σπάσει το πόδι του, τώρα όμως τον βλέπω να τρώει... την κεφάλα του, έτσι όπως το πάει. Αλλα καλά να πάθει και δεν θα στενοχωρηθώ καθόλου γι αυτό... αφού κάθεται κι ακούει την Κανέλλη και την Παπαρήγα που λένε συνέχεια Ανυπακοή και Απειθαρχία, κάτι ακατανόητες ελληνικές λέξεις...που δεν ξέρω τι σημαίνουν γιατί δεν υπάρχουν στη δική μου χώρα... όπως δεν υπάρχουν και κομμουνιστές...
Κώστα μου, αν οι γυναίκες μπορούσαν να κυβερνήσουν θα είχα βάλει κι εγώ στον Λευκό Οίκο την Μισέλ ,εσύ την Νατάσα, ο Νικολά την Κάρλα κι Ο Πούτιν την ξανθιά πιτσιρίκα ...δεν θυμάμαι πως την λένε αυτή τη στιγμή...αλλα μοιάζει εμ ρωσικό πύραυλο..
δεν ξέρω τι να κάνω με αυτό το παιδί που σπούδασε και στο Αμέρικα τι σκατά Πανεπιστήμια έχουμε;... ωρες είναι να μάθω ότι έχει γραφτεί κρυφά και στο ΚΚΕ...,να τον διαγράψω από το ΝΑΤΟ ή να τον βομβαρδίσω , να ησυχάσουμε...}

Ανώνυμος είπε...

(Τι σκέφτεται ο Καραμανλής...)

{ Κοίτα αδικία...ανάποδα έπρεπε να μασταν...πολύ μαύρος κι αδύνατος από κοντά...χάλια είναι ο δόλιος.. την τσάκισε την Αμερική η κρίση....έτσι όπως τον βλέπω μου κάνει καλύτερα για πρωθυπουργός της μικρής φτωχής Ελλαδας, κι εγώ με το αρχοντιλίκι μου για Πρόεδρος της πλούσιας και ισχυρής Αμερικής...άσε που πλησιάζει επικίνδυνα και δεν αφήνει και το χέρι μου με τίποτα..θα μου το στραμπουλήξει... καλα, στις φυτείες δούλευε πριν γίνει Πρόεδρος; μιλάμε για δάχτυλα τανάλια...φταίω γω τώρα να του το δαγκώσω να ευχαριστηθεί κι η Αλέκα?...και μη νομίζει ότι μασάω... τι είμαι εγώ , αμερικανάκι να λεω σε όλα 'yes boss'?
...μάλλον με... φοβάται και πάει να με καλοπιάσει, γιατί τους έχω βγάλει δυο φορές κίτρινη κάρτα, την τρίτη όμως θα τον πλακώσω γιατί με έχει ζαλίσει...
ή νομίζει ότι δεν ξέρω τι θέλει;
αλλά όπως μου χε πει κι ο θείος μου που βγήκε και στους 10 μεγαλύτερους έλληνες όλων των εποχών,
Κώστα τρία πράγματα να μην χαρίσεις ποτέ σε κανέναν...όσο κι αν φτωχύνει η φιλότιμη Ελλάς, το όνομα Καραμανλής , το όνομα Μακεδονία και την Κύπρο...
γι αυτό ας τον κρατήσω σε απόσταση κι ας βγει ο Τσίπρας να με λεει ρατσιστή ΄κι άλλα τέτοια,
δεν είμαι χτεσινός..ξέρω ότι οι Έλληνες λατρεύουν όσους αντιστέκονται στους Αμερικανούς...κι ας τους αντιγράφουν σε όλα...τι νομίζει
ο Αλαβάνος; δεν τους βλέπω...που μετά τις πορείες εναντίον των Αμερικανών πάνε στα Μακ Ντόναλντς και πλακώνονται στα χάμπουρκερ με κόκα -κόλες?!