Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009

Για τα κρατικά αυτοκίνητα

Είναι, ως φαίνεται, η μοίρα μερικών post να επανέρχονται στη διαδικτυακή ζωή με τους πλέον απίστευτους τρόπους. Οταν η viotia δημοσίευε τον Ιούλιο του 2008 το άρθρο
Η αστική ολοκλήρωση, ο Κώστας Καραμανλής και ο στρατάρχης Παπάγος το πολιτικό σκηνικό στη χώρα ήταν τελείως διαφορετικό από το σημερινό: η τότε κυβέρνηση της ΝΔ προηγούταν στις δημοσκοπήσεις, το ΠΑΣΟΚ και ο Γιώργος Παπανδρέου δεν είχαν βρεί το βηματισμό τους κι όμως μια αδιόρατη ανησυχία επικρατούσε στους υψηλούς πολιτκούς κύκλους. Οπως χαρακτηριστικά γράφαμε τότε.

Ολες οι πληροφορίες και οι εκτιμήσεις συγκλίνουν: στο Μέγαρο Μαξίμου και
στους ανώτατους κυβερνητικούς κύκλους εντείνεται ο προβληματισμός και η ανησυχία
για τις πολιτικές εξελίξεις στη χώρα από το φθινόπωρο και μετά. Η εισαγόμενη
οικονομική κρίση και οι εγγενείς διαρθρωτικές αδυναμίες της ελληνικής οικονομίας
αποτελούν ιδανικό υπόστρωμα για πρόκληση κοινωνικών εντάσεων με αφορμή υποθέσεις
διαφθοράς που ανεξέλεγκτα έρχονται ή μπορεί να εμφανιστούν στο προσκήνιο. Ο
φόβος για απώλεια της πολιτικής ηγεμονίας από την κυβερνητική παράταξη είναι
πλέον διάχυτος έχοντας ταυτοχρόνως ενεργοποιήσει τα αμυντικά αντανακλαστικά των
καλυτέρων πολιτικών στελεχών και του ίδιου του πρωθυπουργού
. Από τότε πολύ νερό κύλησε κάτω από τις γέφυρες της Ερκυνας. Αναγνώστης επικοινώνησε - όχι μια φορά- με τη viotia αναζητώντας την πηγή των πληροφοριών για το παραπάνω απόσπασμα και κυρίως για την σχεδόν πλήρη φωτογράφηση των εξελίξεων του φθινοπώρου και του Δεκεμβρίου του 2008 που προδιαγράφονται με ακρίβεια:
Η εισαγόμενη οικονομική κρίση και οι εγγενείς διαρθρωτικές αδυναμίες της
ελληνικής οικονομίας αποτελούν ιδανικό υπόστρωμα για πρόκληση κοινωνικών
εντάσεων με αφορμή υποθέσεις διαφθοράς που ανεξέλεγκτα έρχονται ή μπορεί να
εμφανιστούν στο προσκήνιο.
Η viotia δεν θεώρησε σκόπιμο να σχολιάσει τα γεγονότα υπό το πρίσμα συνωμοσιολογίας παρότι γνωρίζει ότι οι μακροχρόνιοι σχεδιασμοί στην πολιτική εξυπηρετούνται ή εξηγούνται εναργέστερα στη βάση παρασκηνιακών κινήσεων.
Ομως τώρα το άρθρο εκείνο της viotia επανέρχεται στην επικαιρότητα για ένα άλλο λόγο: για την απόφαση περιστολής των δαπανών των κρατικών αυτοκινήτων. Κι επειδή μεγάλη συζήτηση διεξάγεται στο διαδίκτυο για την πατρότητα της επιβεβλημένης αυτής κυβερνητικής πρωτοβουλίας θυμηθείτε ότι το μέτρο το εισηγήθκε πρώτα η viotia, αντλώντας ασφαλώς από την ίδια αυτή κίνηση με την οποία εγκαινίασε την πρωθυπουργία του ο στρατάρχης Παπάγος το 1952. Περισσότερα εδώ Η αστική ολοκλήρωση, ο Κώστας Καραμανλής και ο στρατάρχης Παπάγος

20 σχόλια:

Medeon είπε...

βοιωτε


για ακομα μια φορα διαφωνω καθετα με οσα γραφεις!

καταρχην ειναι τοσο παλια και πολυσυζητημενη η κουβεντα πο κανενα μπλογκ δεν μπορει να διεκδικει την πατροτητα!
Δευτερον εσυ αναφερες την προταση στα πλαισια ανακαμψης της ΝΔ μετα το βατερλω απο το τεραστιο σκανδαλο του Βατοπεδιου , στο οποιο πρωτοσατησε ενας Βοιωτος , ο κ. Μπασιακος και ορθα τον καταδικασε ο βοιωτικος λαος για αυτο!

Τριτον η συγκριση ειναι ατυχης για ακομα ενα λογο. Το μετρο ειναι πρωτευοντως επικοινωνιακο και δευτερευοντως ουσιαστικο, ειναι ομως και ουσιαστικο! Το ΠΑΣΟΚ και το νεο ηθος που φερνει ο Γιωργος Παπανδρεου πρεπει να αποτυπωθει απο τις πρωτες μερες με κινησεις όπως αυτες εν μερει και συμβολικές οπως και το opengoverment , εννοω δηλαδη την πληρωση των θεσεων γενικων γραματεων υπουργειων απο αξιους και μορφωμενους ανθρωπους και οχι τους συνηθεις κρατικοδιαιτους που πριν συμπληρωνουν τα ψηφοδελτια των δυο κομματων(εχουμε πολλους και στην βοιωτια) και ψαχνουν μετα θεση στο δημοσιο. Δηλαδη το μετρο αυτο απο τον Καραμανλη , οταν ο ιδιος εχει δωσει αφεση αμαρτιων στον Βουλγαρακη στην ΔΕΘ του 2008 για το νομιμο και ηθικο δεν θα ειχε την βαρυτητα που υπονοεις στο αρθρο σου.

Τελος περιμενω οπως πανατ με ενδιαφερον τις επισημανσεις σου για το μπαχαλο που γινεται στην ΝΔ, οπως εκανες και για το ΠΑΣΟΚ αλλωστε!

Φρονω οτι η Μπακογιαννη ηδη εχει κανεις πολλες πατατες για να θεωρει ευατον επομενη πρωθυπουργο καθως με αυτην την επαρση εμφανιζεται απο καιρο!!

βοιωτός είπε...

Μεδεών,
όταν δημοσιεύτηκε το άρθρο δεν είχε εγκαινιαστεί η ΔΕΘ το 2008! Το άρθρο είναι του Ιούλίου του 2008!!!

Medeon είπε...

Η ουσια βοιωτε παραμενει ομως η ιδια εστω και εαν δημοσιευτηκε ενα μηνα πριν την ΔΕΘ


Η κατρακυλα της ΝΔ ηταν ηδη ορατη στους γνωριζοντες!

Ο Καραμανλης δεν εκανε ποτε και τιποτα για την διαφθορα στα 5 χρονια! Δεν θα μπορουσε να κανει τετοιες κινησεις ειτε γιατι δεν ηθελε να ασχοληθει ειτε γιατι δεν τον αφηναν. Η ευθυνη που φερουν οσοι τον οδηγησαν σε προωρες εκλογες αλλα ασφαλως και ο ιδιος ειναι βαρυτατες!

Εδω οδηγησε εκατονταδες επιτροπες ατυπων συμβουλων στα υπουργεια για να διορισει τα γαλαζια παιδια, ο Παυλοπουλος ανακαλυψε την συνεντευξη στο δημοσιο για να παρακαμψουν το ΑΣΕΠ του Πεπονη και εσυ ασχολεισαι με αυτοκινητα!
Τα παραπάνω δεν αποτελουνη παθογενειες και διασπαθηση του δημοσιου χρηματος?

Επαναλαμβανω το πλαισιο ειναι τελειως διαφορετικο και επομενως η συγκριση ατυχης.

Ανώνυμος είπε...

Η ταμπέλα για το βουλευτικό όχημα που είναι?

Ανώνυμος είπε...

Ε όχι και ήταν γνωστή η κατρακύλα της ΝΔ πριν από την ΔΕΘ του 2008! Μη λεμε ό,τι θέλουμε Μεδεών. Ή το είχες γράψει πουθενά και δεν το θυμάμαι;! Όλοι μα όλοι συμφωνούν ότι απο εκεί ξεκίνησε όταν κάλυψε τον Βουλγαράκη κλπ.

Ανώνυμος είπε...

Stous gnorizontes leei anonime itan gnosti i katrakila den leei se esena! Esi tin nomizeis oti to Vatopedi den to ixeran? Auto pou den ixeran einai poso tha tous stoixisei i Rousopouliada!Mia xara ta leei o medeon! Tora omos xoris kanoniki analisi ton aition tis ittas tis ND oi kouvedes gia autokinita perisseoun!

Ανώνυμος είπε...

ξεκινά μία νέα αρχή για την ΝΔ. Με έναν νέο πρόεδρο όπου με δημοκρατικές διαδικασίας θα επιλέξουμε μεταξύ δύο αποστατών και ενός τέκνου αποστάτη.

Ανώνυμος είπε...

όπα ρε ανώνυμε όλοι εσείς οι γνωρίζοντες! οι μετά Χριστόν προφήτες δεν έχουν πέραση!

Ανώνυμος είπε...

filaraki anonime poios einai meta xriston asto! pados den iparxei logos na diafwnoume! Tin epomeni fora tha po ston verikio na parei prota esena kai meta stous allous. Grapse Kinito!!!

Ανώνυμος είπε...

ρε πράσινο λαμόγιο, ανώνυμε 11.30, είναι αποστάτης ο Μητσοτάκης που ο Ελληνικός Λαός του έδωσε το 48% στην δεκαετία του 90? ρε βρωμερέ δημόσιε υπάλληλε σε ξέρω....

Ανώνυμος είπε...

φιλαράκι 10.28
τι μου λες! Μεγάλος δημοσιογράφος!Γίγαντας! Αυτοί σε άλλη χώρα θα καθαρίζαν πατάτες ρε φίλε...Σοβαρολογείς;

Ανώνυμος είπε...

Simfono oti tha katharisan patates kai autos kai o Blaxos! Mono pou omws autoi to ebgalan to thema, vravaftikan gia auto me to braveio dimosografias kai tous ekane kai minisi o rousopoulos!! Opote patates xepatates file ena bravo to dikaiountai!

Ανώνυμος είπε...

Είναι πρωτοφανής η φωτογράφιση των γεγονότων στο άρθρο της βοιωτίας. Κι η πρόταση για τις λιμουζίνες είναι εύστοχη και πρωτοποριακή για τον Ιούλιο 2008.

Ανώνυμος είπε...

Άρα, ο Παπανδρέου διαβάζει ή τη Viotia ή την Ιστορία του ελληνικού έθνους αυτήν την εποχή. Μάλλον το πρώτο γιατί είναι fun του Ιnternet.

Ανώνυμος είπε...

Μπα πιο πολυ διαβαζει ο Καραμανλής Βοιωτία που είναι και ΝΔ. Δεν σοβαρευομαστε λέω εγώ! παπανδρέου για πάντα τα άλλα είνια φτηνές επιδείξεις.

Ανώνυμος είπε...

μεδεών καλώς ηρθες πάλι

Γράψε και κανένα αρθρακι στο μπλογκ σου βρε.

βρυκολάκιασε το άρθρο με τον Γεωργίου

Ανώνυμος είπε...

ανώνυμε 1:17
παρεξηγήθηκες που είπανε αποστάτη τον μητσοτάκη αλλά για τους άλλους δύο αποστάτες δεν σε πείραξε.
Να δεχτώ οτι αποδέχεσαι τον όρο για αυτά τα λαμπρά στελέχη της ΝΔ;

Ανώνυμος είπε...

ανώνυμε 1.40
Παπανδρέου για πάντα τι σημαίνει; μήπως θες να μην μιλάει το 56% των Ελλήνων που δεν ψήφισε ΠΑΣΟΚ για πάντα;! μήπως να καταργήσουμε και τις εκλογές για να ακούμε εσένα για πάντα;!ή μήπως να φύγουν από τη χώρα όσοι δεν λένε Παπανδρέου για πάντα;!

Εωσφόρος είπε...

Πολύ μπροστά ο Παπάγος και πολύ έξυπνος ο Παπανδρέου που πήγε...πίσω για να πάει μπροστά. Στους ενδιάμεσους μάλλον ούτε η Ιστορία άρεσε ούτε το διαδίκτυο.
(Βοιωτέ όχι που θα σου ξέφευγε έτσι μανιώδης φιλίστωρ που είσαι...)

Ανώνυμος είπε...

Στο ντιμπέιτ ο Παπανδρέου είχε πει ότι τα λεφτά υπάρχουν. Προχτές στη βουλή είπε ότι είμαστε σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης.
Άλλα πριν άλλα μετά;