Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

Απάντηση του ΚΤΕΛ Λιβαδειάς

Απαντά το ΚΤΕΛ Λιβαδειάς, επαρκώς πιστεύω, στις διαμαρτυρίες αναγνώστριας που δημοσιεύσαμε εδώ. Επιστολή διαμαρτυρίας για το ΚΤΕΛ Λιβαδειάς
Ολόκληρη η απάντηση του ΚΤΕΛ Λιβαδειάς έχει ως ακολούθως.

Σε απάντηση του Δημοσιεύματος σας έχουμε να δηλώσουμε ότι μέχρι και σήμερα (σ.σ. χθες) 22 / 03 / 2010 δεν υπάρχει δρομολόγιο από Λιβαδειά για Πάτρα με το ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ και ως εκ τούτου δεν διαθέτουμε εισιτήρια για αυτή τη γραμμή.

Απορούμε λοιπόν για το πώς έβγαλε τέτοιο εισιτήριο και από πού;
Αυτό για αποκατάσταση της αλήθειας!!!
Υ.Γ. Αυτά μπορούν να επιβεβαιωθούν από όλους τους φοιτητές που χρησιμοποιούν το ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟ Κ.Τ.Ε.Λ. ΕΥΒΟΙΑΣ για να μεταβούν στη Πάτρα.!!!!



ΚΤΕΛ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το ΚΤΕΛ έχει κουλαμάρα να βάλει μια γραμμή Λιβαδειά - Πάτρα;
500 Λιβαδλιτικα παιδι΄λα σπουδάζουν εκεί.
Και όχι μόνο αυτό. Δεν αφήνουν τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ Χαλκίδας να μπουν μέσα, και έκαναν στάση στο φούρνο της Όλγας.
Φαίνεται πως τους φτάνουν τα λεφτά.

Ανώνυμος είπε...

Για τους όρθιους κάθε Παρασκευή από Αθήνα θα μας πουν τίποτα;;;

Ανώνυμος είπε...

Σιγά ρε παιδία που βρέθηκαν οι 500 φοιτητές για την Πάτρα. 500 δεν είναι τα παιδιά σε όλα τα λύκεια της πόλης, μην υπερβάλουμε. 100 παιδιά περνούν το χρόνο σε όλη την Ελλάδα και η συντριπτική πλειοψηφία από αυτούς πάει στην Αθήνα.
Το ΚΤΕΛ φαντάζομαι σαν ιδιωτική επιχείρηση αν είχε τόσο κόσμο θα έβαζε λεωφορείο, κέρδος θα είχε.

Ανώνυμος είπε...

Σιγά ρε παιδία που βρέθηκαν οι 500 φοιτητές για την Πάτρα. 500 δεν είναι τα παιδιά σε όλα τα λύκεια της πόλης, μην υπερβάλουμε. 100 παιδιά περνούν το χρόνο σε όλη την Ελλάδα και η συντριπτική πλειοψηφία από αυτούς πάει στην Αθήνα.
Το ΚΤΕΛ φαντάζομαι σαν ιδιωτική επιχείρηση αν είχε τόσο κόσμο θα έβαζε λεωφορείο, κέρδος θα είχε.

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω αν είναι 500 η παραπάνω τα παιδιά που σπουδάζουν στην Πάτρα (μακάρι να είναι 1000) , αλλά η κατάσταση των λεωφορείων είναι τεταρτοκοσμική. Σαράβαλα σίγουρα χωρίς ΚΤΕΟ και βρώμικα ερείπια που δεν τιμούν το ΚΤΕΛ αλλά και όποιον επιβαίνει σε αυτά. Προφανώς οι μέτοχοι τα χρήματα δεν τα τοποθετούν στην δουλεία τους , και χρησιμοποιούν το ΚΤΕΛ για να βολέψουν τα παιδιά τους (υπάρχουν παραδείγματα ουκ ολίγα).
Βεβαία όποιος δεν δέχεται αυτή την κατάσταση χρησιμοποιεί το τρένο…

Ανώνυμος είπε...

Προφανως σε μια ιδιωτικη εταιρια οι μετοχοι εχουν τον πρωτο λογο για τις προσληψεις και εχουν συμφερον να βρισκονται μεσα στην εταιρια ατομα που ενδιαφερονται για την πορεια της επιχειρησης στην οποια εχουν τοποθετησει τα χρηματα τους.
Τα λεωφορεια ειναι σχετικα παλια γιατι ο ΟΣΕ λειτουργει με συνθηκες αθεμιτου ανταγωνισμου, αφου ολοι οι Ελληνες (ακομα κι αυτοι που δεν εχουν μπει ποτε σε τρενο) επιδοτουν απο την τσεπη τους το "φθηνο" εισιτηριο του οργανισμου.

Ενας μετοχος

Ανώνυμος είπε...

ενω το πανάκριβο του Κτελ για τις υπηρεσιες που προσφέρει είναι οκ ?

Ένας Λιβαδίτης

Ανώνυμος είπε...

Το εισιτήριο το παίρνουν μια χαρά από τους όρθιους επιβάτες και σκασίλα τους! Καμια απάντηση δεν έχουν γι αυτό;

Ανώνυμος είπε...

Πρέπει να έρθει ο προαστιακός να το κλείσουν το μαγαζί!

Ανώνυμος είπε...

βρήκα αυτό το άρθρο καθώς έψαχνα από το google για τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ για να φύγω σήμερα προς Αθήνα..

μετά από αυτά που διάβασα θα προτιμήσω το τραίνο από σταθμό Δαύλειας..