Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

Παραιτήθηκε ο Χάρης Παμπούκης!

Την παραίτησή του υπέβαλε αργά το μεσημέρι της Πέμπτης ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, Χάρης Παμπούκης, μετά και την άρνηση του πρωθυπουργού, Γιώργου Παπανδρέου να προχωρήσει στην ανασύσταση του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας.
Σημειώνεται ότι ο κ. Παμπούκης είχε τοποθετηθεί αρκετές φορές τις τελευταίες εβδομάδες επί του θέματος, τονίζοντας ότι «υπάρχει καχεξία και δυσλειτουργία στον κλάδο της Ναυτιλίας».
Σε πρόσφατες, μάλιστα, δηλώσεις του είχε πει χαρακτηριστικά: «Εγώ έχω θέσει τον προβληματισμό μου στον πρωθυπουργό. Εχω κάνει το καθήκον μου. Από εκεί και πέρα, το πρόβλημα δεν είναι δικό μου!».

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μπραβο χαρη μου χαρη μας εκανες

Ανώνυμος είπε...

ενας-ενας να την κανετε, αντε μπραβο! μπας και γλυτωσουμε απο την λαιλαπα του jefry

ΤΟΞΟΤΗΣ είπε...

ΣΩΠΑ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΕΞΟΥΜΕ?

Ανώνυμος είπε...

Σιγα μην σκίσεις κανα καλσόν ρε Χάρη.....