Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Η viotia κοντά στον πολίτη...

Από την επόμενη εβδομάδα ξεκινά -κατ' αρχάς στη Λιβαδειά και μετά στην υπόλοιπη Βοιωτία- το δημοσιογραφικό οδοιπορικό της viotia προκειμένου να βρεθεί κοντά στους πολίτες που δυστυχούν, που πάσχουν, που αγωνιούν, που νιώθουν τη ζωή τους να πετιέται στα σκουπίδια.
Το καυτό ρεπορτάζ για τον απλό άνθρωπο στην Ελλάδα του 2011, τον εργαζόμενο ή τον άνεργο, που πλήττεται από την οικονομική κρίση και που δεν έχει απολύτως καμία διέξοδο θα αναδείξει στην αληθινή της διάσταση τη φτώχεια που υπάρχει στις γειτονιές και στις πολυκατοικίες...
Επιπρόσθετα θα κατονομάσει  και τους υπευθύνους, τους διευθύνοντες, τους διοικούντες που επί 30 χρόνια -κι ακόμα και τώρα- σπαταλούν τις ελπίδες και σκοτώνουν τα όνειρα εκατομμυρίων Ελλήνων.
Πολλοί θα εκπλαγούν με την έκταση της ανέχειας και της απελπισίας. Και μερικοί θα κρυφτούν...

Οσοι  θέλετε να συμμετάσχετε στο ρεπορτάζ της viotia, όσοι έχετε μια ιστορία φτώχειας και δυστυχίας να αφηγηθείτε, όσοι θέλετε να κάντε γνωστό το πρόβλημά σας αποστείλετε e-mail boeotia[papaki]otenetdotgr. 

1 σχόλιο:

γονιός είπε...

Επιτρέψτε μου ένα σχόλιο εδώ για την εκπαίδευση και τις καταλήψεις των σχολείων. Έχουν ορμήσει διευθυντές και καθηγητές (όχι όλοι ευτυχώς) να ανοίξουν τα σχολεία. Μάλιστα. Δεν διαφωνώ καθόλου και τα δικά μου παιδιά φοιτούν το ένα σε Γυμνάσιο και το άλλο σε Λύκειο και δεν είμαι υπέρ των κλειστών σχολείων.
Αλλά για να δούμε ,όλοι αυτοί που δήθεν κόπτονται,δεν θα έπρεπε να μας πουν πρώτα σε ποια σχολεία;! Σε αυτά που δεν έχουν βιβλία και δίνουν φωτοτυπίες και σι ντι;!!!Σε αυτά που έκλεισαν οι βιβλιοθήκες;!Σε αυτά που τον χειμώνα δεν θα έχουν πετρέλαιο;
Δεν κατάλαβα. Πληρώνουμε φόρους και μάλιστα υπέρογκουςή όχι;
Που πανε τα χρήματά μας;
Λυπάμαι για τους καθηγητές και τους διυθυντές που αντί να είναι μαζί με τους μαθητές τους στην διεκδίκηση όσων υποχρεούται το κράτος να παρέχει στην εκπαίδευση, αυτοί αντί να πιέζουν τους ανωτέρους τους,
πιέζουν τα παιδιά , που δεν φταίνε σε τίποτα.
Επιτέλους θα πρέπει να πάψουν να δρουν σαν πολιτικά και κομματικά φερέφωνα και να απαιτήσουν όσα σωστά διεκδικούν οι μαθητές. Αλλιώς χάνουν εντελώς τον ρόλο του παιδαγωγού και δεν είναι τυχαία η απαξίωσή τους από τα παιδιά.