Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Ο Μπακογιάννης στον Ορχομενό


9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

H ΠΑΠΑΘΩΜΑ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΜΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ. ΑΥΤΑ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ. ΕΥΓΕ

DimSyrmos είπε...

Το παλληκάρι που αναφέρεται είναι ο γιός της με το αυτοκίνητο του!!!

Ανώνυμος είπε...

τι στημενοι διαλογοι σχολίων, αρα ειναι άδικες οι επιθεσεις και ειναι αξια πολιτικος!!!! ναι ναι ναι

Ανώνυμος είπε...

Σιγα την πολιτικο ρε φιλε.ε.οχι και πολιτικο .τυχοδιωκτρια ναι

DimSyrmos είπε...

Όποιος έχει κάτι να πει, ας έχει το θάρρος της επωνυμίας του. Αντρίκια και όμορφα.....

Ανώνυμος είπε...

Aς βγει να υπερασπιστει η ιδια τον εαυτο της.Απο δικαιολογιες χορτασαμε και ιδιως απο ανθρωπους, που ειναι στο ιδιο ψηφοδελτιο και προσπαθουν να κανουν το ασπρο ...μαυρο.Ασε μας κουκλιτσα μου !!!

Ανώνυμος είπε...

βασικα η γνωμη του Συρμου ειναι πανω απο την δικη μας γιατι γραφει επωνυμα, ομως σε περιμενα πιο ψαγμενο Κε Συρμο.

DimSyrmos είπε...

Είμαι άνθρωπος του διαλόγου, έχω πάντα αιτιολογημένη άποψη,επιδιώκω την δημόσια ανταλλαγή απόψεων. Τυχαίνει οι άλλοι να αποφεύγουν την αντιπαράθεση μαζί μου είτε γιατί φοβούνται (δεν θέλουν) να μιλήσουν επώνυμα, είτε γιατί ξέρουν ότι έχουν να κάνουν με έναν άνθρωπο που έχει άποψη, δεν μασάει τα λόγια του και το βασικότερο: είμαι ελεύθερος άνθρωπος χωρίς εξαρτήσεις και την κουβέντα μου μπορώ να την φτάσω μέχρι τέλους. Αυτό γνωρίζετε ότι ελάχιστοι μπορούν να το αντέξουν, ειδικά οι "΄βολεμένοι εργολάβοι" της εξουσίας. Θεωρώ ότι είμαι μία γνήσια, εναλλακτική θαρραλέα φωνή. Κάνω υπομονή και συμβιβασμούς για να έχω βήμα να αρθρώσω λόγο. Έτσι ζητώ την ψήφο του Βοιωτού πολίτη, ονομαστικά και ατομικά, σε αυτούς που με γνωρίζουν 30 χρόνια τώρα στην αγορά.

Ανώνυμος είπε...

Συρμο για την ταμπακιερα τιποτα,μονο μπλα μπλα και προσπαθεια παρουσιασης του βιογραφικου σου,εχοντας ομως πολλα κενα: οτι εισαι κομματικο στελεγχος της ΝΔ, οτι εισαι υπερ του μνημονιου,οτι προσπαθεις να ανελθεις σε εκλεξιμες θεσεις εδω και χρονια,αλλα ειτε σε κοβουν απο το κομμα σου,ειτε σε μαυριζει ο κοσμος κτλ.Επειδη τουλαχιστον στην περιοχη σε ξερουν ολοι,σταματα την παρασταση τωρα που ειναι νωρις.Δεν πειθεις κανενα και θα μαυριστεις.Μην προκαλεις αλλο το κοινο αισθημα,ο κοσμος πλεον δεν τρωει κουτοχορτο...Δωσαμε,δωσαμε !!!